The queen

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, thats just me! I lördags så kom Mattias och Martin hit och vi lyssnade lite på fredrik snortare och sen drog vi till Queen för att träffa lite trevliga människor. Alejandro, Sandy, Pyro mfl. var där. Men stämmningen var allt lite låg, det gick inte att komma undan.. Efter ett tag så bestämde Mattias och jag att vi drar, Mattias slagga sönder på min soffa lördagnatt!

Alejandro har tagit bort sin Fb och bytt nr vilket bekymmrar mig något, hur ska vi kunna göra roliga saker ihop, typ bowla eller bara åka runt i Mattias bil och digga hög musik, Jag vill att han ska umgås med oss! Det skulle vara en rolig trio! :)

Söndag var hemsk. Stor depression, vädret var så tråkigt att man ville döö och det blir ju knappast bättre av att man vaknar upp vid typ 15.00. Då ville jag bara dra täcket över huvudet och sova till nästa morgon. Men Mattias och jag gjorde ett ryck och gick ner och fikade på Le pain. Tyvärr så var inte min café-Le pain-pojke där så det var ingen rabatt den här gången. ;)

Hann knappt dricka klart latten förrän det var dax att gå. Vi åkte hem till Mattias och käkade söndagsmiddag och sen lånade vi bilen och bar av mot Näset, hem till Adam. Vi kollade på film och det var trevligt!

                 xoxo 
                    know u love me
                                     Gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0