Tillbaka i Göteborg

Det blir äta ute på krogen 2 dagar i rad, roligt sätt att komma tillbaka till vardagen med. Men se inte vardagen som något trisst eller deppigt, jag är snarare väldigt lycklig att min vardag är Göteborg.

Margit mår inte bra så hon ligger på sahlgrenska och Benken kan inte vara hemma själv så han har då blivit flyttad till ett korttidsboende sålänge. Men det var anledningen till att mormor var här. Så mormor och jag var på krogen cucina italiana igår och åt gott och pratade om allt från skolan till Usa. Trevligt!

Efter krogen träffade jag Mattias utanför Rosen efter han slutat jobba.. Saknat honom!

Att få vara med Jäniför, Tove och Sofia, Sussie och Sigge i Sthlm var också väldigt mysigt, jag saknar det!

Ikväll ska Katrine och jag äta på ett ställe som har indiska delikadesser, det ser jätte mysigt ut. Topnotch! Sen ska vi alla gå nånstans och ta ett glas vin kanske.. så less på att människor tyckar att rosé är sommar. Jag tycker om rosé året om och vad är det som gör att människor bara slutar dricka rosé på hösten. fel fel fel! ;)

När jag säger alla så menar jag, Laila, Emma och vi och sen tror jag att båda har besökare i Gbg så det blir trevligt. Ser fram emot att träffa de, Det var ju 3 veckor sen jag lämnade Göteborg så nu ska jag börja leva på riktigt! ;D

"Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med de!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0