Kung

Nu var det langesen jag uppdaterade

Min fodelsedagshelg ver heelt sjukt underbar. Pa fredagen den 16 fixade vi massor jag och Emma. Festen var planerad sa att alla som kom hade uppdrag, som t.ex. att ta med sig en flaska sprit eller annat. Pa torsdagen sa var Mattias och jag och handlade massa olika juicer och citrusfrukter och lask. Jag fick lana Mattias hogtalare och ismaskin och sa fick jag lana Magrigts mixer.

Vilken kvall!!!
Vi gjorde frozen daiquiris, both strawberry and banana. Vi hade ocksa fixat ingredienser till white russian och mojito. Emma, Laila och jag satt och myste en timme innan manniskor kom. Forst kom Mattias med bror, Alejadro, Adam, Ermin, Niklas och Niclas och vi borjade festen med att plugga in hogtalarna och jag fick paket. Vi borjade cocktaila! Senare droppade alla andra in ocksa. Sandy och Martin kom. Nar folket borjade bli fulla kom mina Stlhm brudar (ni vet vilka ni ar) och De borjade shotta! Vi var ca 25 pers i lagenheten och festen var i full gang!

Sen sparade det totalt och vi drog ut pa krogen! klockrent!




SOOO TOPNIGHT KING! ;D
// from
   Willimy in Stone lake Wisconsin

Kommentarer
Postat av: Julia

2009-10-25 @ 20:40:21
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0