In Mosinee

Min fosta vecka har varit sjukt rolig!
Det ser ut ungefar sa har, vi bor hos faster och hennes man (Amy och Rick) och de aker till jobbeganska tidigt pa morgonen medans Totte och jag ligger kvar och sover! Nar det kommer hem sa hittar vi pa saker.

Forsta fredagen gjorde Christopher och jag ingenting, vi var trotta och jetlagade. Men planen var att vi skulle aka till Willemy sa Amy kom och plockade upp oss efter jobbet och vi (Amy, Rick, Totte, Jag och hunden Disel och katten Pinky) borjade en resa pa 3 timmar upp norr.

Det kanndes underbart att komma dit igen, det var 2 ar senast jag var dar och da var jag dar hela sommaren. Nar jag kom in kanndes det som att jag inte varit borta lange.. Den speciella lukten gjorde typ att det kanndes som att jag var dar for ca en manad sen men icke.. konstigt!

Totte och jag lekte med dizzie-wizzie och skrattade at stinky-pinky. Amy och Rick sager att "Pinky is a pathetik needer" ;)

Vi var ocksa pa Walmart och kopte pumpor! Jag och totte har gjort grymma pumpor till halloween.
Taggat till Halloween ochsa! det ar mycket att tanka pa.. trevligt trevligt!



Kul att fa lite tid med lillebror

we are engoying!
xoxo


Kommentarer
Postat av: moncan

ååå mina raringar! puss på er

2009-11-01 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0