Malins födelsedag var igår

Jag ringde och sjöng Ja-må-hon-leva.. "åh, jag har väntat på att du skulle ringa!"

Idag var jag nere på Lipp.. vilket innebär att jag går dit och tar skit från Peter, Douglas och Rasmus typ.. Så jag står där i luckan och bara driver med de.. och trevligt är det väl för annars skulle jag inte komma tillbaka..

Sen käkade Mattias och jag varsin "sunday med chokladsås och extra chokladsås" på mcdonalds på avenyn, sen gick vi hem för ge schlafen.

Idag har jag spenderat dagen med att sitta framför datorn förutom den timmen mellan 19 och 20 som jag åt middag och sprang upp och hälsade på Margit och Benken. Idag berättade jag också för Margit hur det kommer bli den 16 okt, tagga! Jag fick lite pengar för att handla också, Margit är en vänlig själ som tänker på att jag är en fattig student! ;)

Man kan ju undra vad jag har gjort på datorn hela dagen!? kollat upp boenden till Santa Barbara! Börjar bli dax att fixa det nu.. det är på tiden! La brezza lutar det åt nu i alla fall.



M is now fast asleep in a sofa at C´s, while C is having a hard time falling asleep because there is a drunk brass band standing on the street right underneath her balcony palying oldies. Whats wrong with this town, who plays brass at quorter to 3 in the morning?

Over and out, C loves the Avenue


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, räkna med att jag kommer och hälsar på där med!!! :) <33

2009-10-10 @ 09:35:26
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

la brezza will be the best housing ever! There´s no other place! What if we´re gonna speak english to each other one year from now? :O



2009-10-10 @ 18:23:45
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0