sosse? snatta?

Idag har Mattias och jag varit på Le pain och fikat.. riktigt trevligt! Sen gick vi och handlade och fikade igen hemma i lägenheten, jag var bunden till min tvätt men nu känns det som att jag har rena kläder igen! ;)

Idag innan seminariet så pratade vi om en rolig grej, som jag tror att jag hört från Mattias som hört det från Ermin men jag har dålig koll, iaf.

Man kan ringa någon en signal bara för att visa att man tänker på den personen, man vill kanske inte alltid ringa och säga att man tänker på personen och då kan det vara trevligt att bara ringa en signal.. Men vi kom också på en liknande grej som är gratis för utsatta studenter, man kan skicka tomma sms istället och har man comviq så kostar det inga pengar.. det är topnoch! Ska börja göra så! Det är fint..

och "såå värt" som Laila skulle sagt..

// xoxo Jag på Sveriges framsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0