3 dar

Adamboy, C-hoe och Mattefnatte är the gbggang! I alla fall om man frågar 2 drunka vänner till mig som pussar varann på brösten och pratar norska- Jeffa och Soffa från mio! De fyllesnacka med oss hela kvällen igår! Det var uppskattat ;)

Jag har flyttat till Göteborg nu.. Göteborg är min hemstad.. Jag har vänner här.. Jag går i skolan här.. Livet är Göteborg nu.. Det har blivit så..

Nu sitter jag hemma hos Mattias och lånar hans internet, sånt är livet! jag ska fixa internet till avenyn.. det kommer..

Love life xoxo
// Finest




Ps. har börjat hålla på blåvitt


Kommentarer
Postat av: Jennifer

kjempegöy!

vi planerar vår gbgvistelse för fulla muggar nu!

2009-09-06 @ 21:41:19
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Soffan

gbggang?! ere så? ;) Det gör vi faktiskt :D

2009-09-06 @ 22:20:48
Postat av: maja

jag saknar dig!! inte setts på evigheter :P men jag är glad att du trivs!

2009-09-09 @ 18:17:34
Postat av: Åse

Håller på blåvitt???? Nu får du faktiskt komma hem. Ska ta ett allvarligt snack med din mamma. - Hur har hon uppfostrat dej egentligen??? Blåvitt.. tsss..



Skönt att du trivs hjärtat. Saknar dej.

Kramisar

2009-09-11 @ 09:43:51
Postat av: Anonym

Nääää, nu får du ta och uppdatera!!

2009-09-14 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0