"demoktatisering av familjen"

Vi har sååå redan gått igenom det här förra seminariet! Det är ju både bra och dåligt iofs men man tröttnar ju lättare då.

Imorse vaknade jag av att Laila ringde kl 10.30 vilket var tiden vi skulle ses på sociologiska instutitionen så jag hade försovit mig. Hela min morgonplan var förstörd, det var första gången som jag hade bestämt mig för att gå upp lite tidigare för att duscha i lugnt tempo och sen gå runt i morgonrock, koka lyxhavregrynsgröt på dinkel och koka kanelte. Sitta i soffan framför teven och läsa DN.. istället fick jag duscha 5 min och slänga på mig mysdress och springa till skolan med halvblött hår och knappt sminkad.. men så blir det inte alltid som man tänkt sig xD

Idag har vi också försökt planera sthlms resan lite mer och kommit fram till ett och annat, tyvärr så följer inte Adam med. Det blir bara Mattefnatte och jag och vi ska åka buss ;)

Igår var första dagen som jag varit i Göteborg utan att träffa Mattias, snacka om sällskapssjukt! :D

Börjar tagga ordentligt nu till SBCC, pratade med de igår och kom fram till lite saker. Men jag lackar på att han som är ansvarig för Haley house inte hör av sig. Jag har mailat honom igen och frågade hur långtid det kommer ta innan han vet om vi kan få ett rum i Haley house och han har dröjt flera dagar med att svara, vad fan ere frågan om?

Nu måste jag verkligen börja göra tentafrågorna, lovade Laila det! Så "opepp" på de!


"Och jag ramlar glada Gatan fram"
                                                xoxo
                                                   Sveriges Framsida


Kommentarer
Postat av: Jennifer

nä du och gå-upp-i-tid har väl aldrig varit kompisar hihi ;)



nu är du 19 år om 16 dagar! wooopwooop

2009-10-01 @ 14:16:32
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0