"Nu ska vi inte sova, nu ska vi inte sova"

Nu sitter Mattias och Adam och kollar på film, mamma har lagt sig och Jäniför tror jag är med Amanda..
Någorlunda koll har jag ändå! ;)

Det känns verkligen som att jag har bott här i flera månader men om man räknar dagarna så blir det bara ca 3 veckor, konstig känsla.. men jag kan ändå förstå det. Finns mycket som händer just nu och det har hänt väldigt mycket saker på de gångna 3 veckorna.

Jäniförs aktivitet på facebook fick mig att kolla på bilder från när ni överaskade oss..

Det var nice!
xoxo








Kommentarer
Postat av: Jennifer

det var kulers! :)

2009-09-28 @ 19:53:05
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var gaanska rooooligt faktiskt!

2009-09-29 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0