WLAN

It´s called telia homerun.. sååå nice! ;D

Jag står vid fönstret och försöker få in svag täckning så jag kan skriva ett kort inlägg. Mamma är här, jätte mysigt att få vara lite på tumanhand med henne, det var längesen.

Igår var vi på Ikea och köpte saker som jag skulle ha användning för. Det var en hel del saker som slank ner i påsen, bl.a. 4 lattemuggar, en ugnssäker form, extra hyllor till garderoben, 3 svarta flisfiltar, en extra kudde, påslakan och örngott.. får heller inte glömma att vi köpte en skohylla och en helkroppsspegel! känns helt underbart!

Idag började vi dagen med att äta frukostbuffén på Eva´s Paley med Ulf. Det var trevligt och sen strosade vi bara på stan hela dagen, mysfaktorn var hög :)

Jag börjar känna mig stressad med tentafrågorna nu, Laila och jag har bestämt att vi ska göra de tillsammans så det löser sig.

Tips. Ring 118 118 och fråga om adressen till Mekonomen i falun. klockrent!

xoxo
C-hoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0