Back to reality

Nu ligger jag i min egen säng på andra sidan loftet, det känns lite skumt att inte ha Jäniför precis brevid sig, haha.. Tänk att det tog oss drygt tre månader att hitta en säng ofta vi var på gång, vi var så skjukt insnöade på att det skulle vara den sängen som vi hade tittat ut på Ikea men om man tittat runt lite så kanske man kan hitta annat också ;)

 

Imorgon ska tjejerna upp tidigt igen och jag ska plugga. Jag har skrivit ett ganska långt mail till momor vilket var trevligt så nu väntar jag på svar. Jag pratade med Grama idag också och hon berättade hur fint det hade varit på grampas minnesstund, så det var ju tur det!

 

Nu är det hög tid att sova

Over and out

xoxo

Ps. Var grymt längesen jag pratade med Malin nu… Måste fan göra ett ryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0