Friday, a day to remember!

Igår var sjuukt nice förutom den lilla detaljen att jag var tvugen att gå up kl 07, fyyyy! Väl i skolan satte vi oss i cafeterian och käkade frukost.. Jätte trevligt. Jen kom kl kvart över nio och då satt vi lite till och Jen käkade och sen när kl blev elva så skilldes vi åt och jag gick till gymmet för att träna och Jen och Elisabet gick till stranden.

 

De var ca. två veckor sen jag var på gymmet, det var sjukt segt att stå på tramp maskinen men jag lyckades ändå få mina 30 minuter kondis gjorda. Nice!

 

Efter träningen sällskapade jag Jen och Elisabet nere på stranden och där låg vi som “stranded whales”… guuud vad sköööönt det var!

 

Men efter ett tag tappade både Jen och Bet suget för den ena hade solsting och ont I huvudet och den andra hade skavsår på höfterna... xD haha

 

I stan mötte vi upp Ellins för att åka hem men dagen blev lång för vi hade kollat fel på bussen så där blev vi sittades på bussstationen en halvtimme extra… haha och sen när vi kommit fram till busstionen hade vi tur att Rachids kusin hämtade oss och skjussade oss upp för Bergen… När vi väl kom upp och hem hade vi inga nycklar för de hade Pernilla. Tillslut bestämde vi oss för att kila upp till Domenico och fråga om han kanske hade några extra nycklar. Ibland har man tur för han lyckades fixa in oss I vårt eget hus xD Guuuud vilka strapatser.. roooligt!!!

 

Snacka om att LobsterJen och LobsterBet var I farten igen, herrenadå! ;D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0