Jän är min vän!

Nu var vi tillbaka till bloggandet mitt i natten xD Idag fick Jen utbrott och vi pratade. Sååååå mysigt att prata med Malin på skype idag! Det gjorde min dag och sen pratade jag med mamma också. Sån tur att jag har en så bra mamma.

 

Nu är det inte långt kvr på terminen, veckorna börjar sina.

Jag och jen kommer ta en trip över atlanten den 12 Juli.. the destination will be… home! :)

 

Lyckdes också fånga Jäniför (och Bet, men hon ligger och sover) på bild så här in på kvällstimmarna xD


Kommentarer
Postat av: Jen

åh så fin!

2010-04-21 @ 10:06:49
URL: http://www.jennifersporrong.blogspot.com
Postat av: LobsterFriend

Nej men! INTE OK! Sover jag med öppen mun btw?

2010-04-26 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0