Lobster Jen got a new lobster friend

Idag hade jag prov i Small business management, jag hoppas verkligen att det gick bra!

Förutom att jag hela tiden har någon att prata med hade jag också sällskap idag på dagen då jag oftast brukar vara hemma ensam när tjejerna drar iväg till skolan men nu har jag ju Lobster Bett i två veckor.

Idag var det fint väder och sol så Elisabet och jag la oss för att lapa sol och det var faktiskt ganska nice.

Nu är det bara att öva frenetiskt till det är dax att ta körkortet.. Måste ju ha det innan mamma och co kommer på besök och föresten så har jag skit roligt med Larry som går i mina entreprenörskaps kurser. Vilken prick.. vi skrattar hela tiden nästan, sjukt kul att faktiskt ha en klasskompis som är rolig som man faktiskt vill vara med! Idag träffade han Jen också, det är kul att han finns.

Idag skypeade jag med mormor och mamma, det var roligt att prata med mormor för det var såå himla längesen nu och såklart trevligt att prata med mammi också med det gör jag hyfsat ofta.. vilket jag uppskattar.. don't take me wrong! :)

Good night don't let the bedbugs bite

Ps. Idag var Elisabet och jag på YogurtLand, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0