Peanut Butter Cups, Pringles och Kaxiga tjejers guide..

...och ej att förglömma, varitt stort glas mjölk med is! Vi har det bra vi..

Idag har varit en riktigt lång dag. Den började med att vi lämnade Ellins hemma för att ta en trip till LAX och droppa av Elisabet, tråkigt att två veckor gick sååå fort! Vi var hemma igen vid fem typ och då hade Ellins fixat och dukat med gårdagens rester som var taco.. muuummmms.

 

Vi käkade och sen var det dax för mig att övningsköra med Domenico. Det gick bra! :)

 

Sen blev det fort kväll och Jen blev rastlös och och desperat ville festa. Efter mycket letande efter dugande fest blev det tillslut en fika på Starbucks istället, vilket var trevlig också, eller hur Jen!? Och gissa vad, På Starbucks, helt plötsligt när ja skulle fylla på socker i min latté ser jag “Cristian little“ komma emot mig och både Jäniför och jag blev så förvånade att vi skrattade högt. Ofta han jobbar på vår Starbucks I Montecito. Roooligt!

Nu har vi suttit I min säng i tre timmar och kollat på lägenheter, pratat och tagit sjukt roliga bilder med min Mac igen.. hah xD


Kommentarer
Postat av: mallan

TJOCKISKROPP VILL HA MEEEER

2010-04-27 @ 08:01:43
Postat av: Jag

HAHAHA xD det ar en sjalvklarhet! ;)

2010-04-29 @ 09:03:09
URL: http://freshmeat.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0