Silverwood Terrace

Meeen nuu var det för längesen jag skrev igen. Jag är ju sååå himla busy liksom.. hah.

Idag kom Elisabet till LAX hela vägen från Sverige och man kan säga att hon klart var efterlängtad. With Elisabets arrival to LAX came also a funny adventure.

 

Pernilla kunde nämligen inte köra oss för att hämta upp Elisabet och detta fick vi reda på dagen innan det faktiskt var dax att hämta henne. Jäniför kämpade och använde sina smarta miljoner hjärnceller och kom på att Max skulle tillbaka till LA och om vi bad snällt att vi kanske kunde åka med honom. Gissa vad, vi fick följa med Max till LA på fredags kvällen.

 

Rolig roadtrip tätt följt av rundtitt i Max hus som han delar med några roomies som var grymt trevliga! En av roomisarna som jag inte kommer ihåg namnet på fyllde år så de skulle ut och äta och klubba medans jag och Jen blev avsläppta på Hollywood Blv för att vara allmänt turistiga och hoppas som barn på zoo på alla stjärnor med kända namn på! xD

 

J spotted two pretty hot guys at Mc Donalds and they actually tracked us down on the street later that same night! The nights goal was havin’ fun and our destination was Avalon.

 

Avalon var sjukt stort och de spelades sjyyykt hög house musik. Inget som jag sett tidigare, det var cooolt! Vi träffade riktigt trevliga människor och dansade hela natten lång, eller ja, nästan iaf. Vi tog en taxi vid två och var hemma hos Max igen vid typ halv tre, då var vi trötta så vi kraschade på deras soffor och det var väl nice!

 

Dagen efter vaknade vi. Mitt förnamn var sliten. Vi gjorde oss iordning och åkte för att hämta Elisabet. Jen, Max och jag stog stirriga och väntade på at thon skulle kliva fram bakom hornet på terminal 2. Efter en stunds väntetid var det kärt återseende och många kramar <3 Nu sover vi!

 

Ps. Jen glomde kameran. Finns alltsa inga bildbevis sa ni far lita pa mitt ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0