wazzup?

Nu är kl sent och jag och Jen är precis hemkomna från det berömda Sharkeez. Inatt var det bra, det spelades bra musik och vi dansade en hel del. Vi umgicks mycket med ryssen, Filipe och deras andra kompis som jag inte vet vad han heter, det var väldigt roligt. Och guud vad Jäniför och jag skrattade.

 

Imorgon ska jag mysa med Ellins och Jen, kanske sola och deffinitivt plugga, nästa vecka har jag feting prov på tisdagen.

 

Domenico har köpt et thus I Santa Barbara som han visade oss, det var nice läge. Huset ligger nämligen bara 3 minuter från havet. Wonderbar!

 

Nu är jag så trött att om jag ska hålla mig vaken måste jag hitta två tändstickor som kan hålla upp mina ögonlock, förstår ni.. see yea!

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0