We who hate the fat bouncer at Sharkeez!

Igår var den onsdag och jag kunde känna på mig att det skulle bli en sån sjyyykt bra kväll på Sharkeez. Vi skulle visa Elisabet, Filo och Max hade pallrat sig dit. Väl där träffade vi också Cristian, det var längesen. Nicolaj eller hur han nu stavas, vår vän från Bulgarien fyllde 21 och siste men absolut inte minst, Wayane var där med hans roomies. Nice!

 

Vi hade precis börjat ha roligt och då kommer en av vakterna fram till mig och säger att jag måste gå ut och prata med den tjocka vakten på Sharkeez och att mitt öde ligger I hans händer. Såååå jag, självaste Caroline blev utkickad från Sharkeez.. Fy fan!  Vi missade något den kvällen. Jag vet att vi missade nått.

 

Idag har vi lapat sol, det har varit en underbar dag! När jag väl kom till skolan så stalled vår lärare in lektionen för vi hade inget klassrum att vara i, så jag promenerade med några av mina klasskompisar till State st och snackade om allt möjligt! Sjukt trevligt!

 

Nu ä det dax för min skönhetssömn…


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vad har man gjort för att förtjäna the fat bouncer's dom?

2010-04-16 @ 17:05:26
Postat av: Jag

Som Elin skulle sagt: Vi ar snygga svenskar, haha xD

2010-04-18 @ 08:29:50
URL: http://freshmeat.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0