What doesn't kill you makes you stronger..

.. eller vad är det man säger?? Jag är inte mer än mänsklig och om någon borde förstå varför jag vill köra så mycket som möjligt just nu så är det P. Min uppkörning is coming up och hon tycker inte alls att det är lika viktigt att jag ska köra som jag tycker.

 

Den här gången var det bara inte fare, varför ska hon köra om jag sitter brevid.. då kan ju lika gärna jag köra, eller nej vänta, det var ju väldigt viktigt att komma hem så fort som möjligt för att fortsätta titta på filmen som stod och väntade på henne! Det är inte konstigt att jag blir arg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa som har möjlighet att utöva makt kommer ibland också att göra det - bara för att det är möjligt.



Låt inte något sätta griller i huvudet på dig. Attityden är nästan hela grejen när det kommer till bilkörningen. Du fixar uppkörningen, busis, det kommer gå bra.



Din ma

2010-04-18 @ 12:23:06
Postat av: P

Caroline - Det är inte alls något sätt att utöva min makt och det är klart att jag förstår att du vill köra så mycket som möjligt. Men, när du ville köra hem från Vegas och inte fick det så var det för att det var kastvindar och mycket trafik, jag talade för allas våran säkerhet när jag sa att det kanske inte var bästa stunden att öva, utan det är såna stunder man övar inför när man lär sig köra i vanlig trafik. Och angående i Lördags, så Ja, jag och Elin ville hem fort för att fortsätta titta på film och har jag någon gång förutom den sagt att du inte får köra? Nej. Du kanske borde vara lite tacksam istället för att jag ställer upp för dig och gör det här, det är inte en självklarhet att vem som helst hade gjort det. Sen måste du lära dig att respektera det jag försöker lära dig, jag är inte bäst på att köra bil och jag kan inte allt i huvudet, men det jag kan försöker jag lära dig och då vore det trevligt om du kunde uppskatta det. Jag har inte hört dig säga tack en enda gång - det skulle vara uppskattat!

2010-04-21 @ 00:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0