18 February

Nu är det fan skärpning! Jag har hamnat i en liten svacka men nu får jag fan och med ta och rycka upp mig.
Nu är jag ensam hemma och sitter jag framför datorn och dansar till Bad romance- Lady GaGa, NICE!
Jag har massor att berätta men jag vet inte var jag ska börja. Börjar vänja mig i skolan nu vilket känns bra, har lämnat in lite assigments och gjort några prov.. börjar liksom komma in i livet här. Igår var det under-age-night på sharkeez.. inte så roligt... inga snygga killar, ingen bra musik och absolut inget wild and crazy..
Går absolut inte att jämföra med förra veckans sharkeez som var sjuuuukt rooligt! :D
På min engelska är jag typ populär.. haha.. alla vill prata med mig.. men jag har faktiskt hittat en snubbe som verkar som en riktig kompis.. nice! Han heter Wayane (har absolut ingen aning om hur han stavar det) och kommer från Bali! Det är coolt!
Imorgon ska jag träffa en snubbe från min entreprenörskapsklass i bibloteket och plugga.. kan vara trevligt.. som jag nämnt lite svagt är jag beroende av nya vänner.. jag tycker om tjejerna men vi måste börja umgås med folk förfan! xD
Imorgon ska vi bjuda Domenico och Franchesca på middag (våra hyresvärdar). trevligt trevligt!
Och gissa vad!!!!! Min mamma kommer och hälsar på mig i nästa vecka!!! :D
Ibland har man tur.. hon hittade en ganska billig biljett och bestämde sig för att komma! love!
Får inte glömma att berätta att Elin, Jäniför och jag har börjat med GI(glykemiskt index). Vi tränar också.. Fatta vad fit och snygg jag kommer bli... det är helt sjukt! Filo and I are picturing it in our heads!
Det är nice väder också! livet leker.. love life! xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0