Andra veckan på SBCC

Sorry grabbar, nu var det riktigt längensen det var uppdatering från den här sidan av atlanten.. inte okej! ;)
Andra veckan av skolan har börjat och man börjar känna sig lite bekväm.. Jag har också kommit fram till att jag trivs väldigt bra och hoppas på att den känslan kommer stanna hela terminen, vilket jag tror att den gör.
I och med att jag känt mig mer bekväm har jag också pratat med fler människor och komuniserat med andra vilket är roligt! :)
Jag har också lämnat in min första assignment, vilket jag gjorde igår. Det är nervöst och ska bli spännande att få se hur min lärare Van Dam betygsätter. Det är verkligen något som jag vill veta, hur mina lärare betygsätter. terminen kommer bli lärorik.
Det senaste helt wild and crazy som vi varit med om var I to the V. Det var bara studenter där. Tänk er en liten stad där det bara bor studenter och där det finns en huvudgata där de flesta festerna är. Det är fest i typ vart femte hus och det är bara att gå in, dricka öl och dansa. Varje fest har också Dj och egna högtalare, värsta ljudanläggningen. Vi var inte heller de ända där om man ska säga så, det var typ på gatan som man träffade folk för gatan var full med människor som gick och letade efter den bästa festen. Det var en gryymt rolig kväll faktiskt! :)
Nu sitter jag själv, de andra ligger fortfarande och sover, och lyssnar på Frank Sinatra.. Neeeeeew yoooooooork!
"See yea, never wanna be yea!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0