En dag till

Åter igen hemma efter en skoldag.. Idag hade jag lektion med Ms. Ellis, ytterligare en föreläsare som kan mitt namn vilket verkligen ger en bekräftelse. Så bra! :)
Efter lektionen gick Larry och jag till bibloteket för att skriva ut lite viktiga dokument. Sen följde han mig halvvägs till The Orchid Inn.. Jag tror att han vill vara mer än vän med mig och jag känner inte riktigt det samma.. hoppas att han själv kommer på att det inte är ömsesidigt.. blir ju ganska jobbigt om jag ska behöva säga det till honom. Menmen, only time will tell. Ska träffa honom i bibloteket imorgon med.
Imorgon åker Filo till LA igen, det är så tråkigt att han åker iväg. För det gör han varje helg typ om inte Tessa kommer hit. Tessa är Filos flickvän. men det spelar ingen större roll om de är här eller i LA för han vill inte träffa oss då och hon tycker inte om oss så mycket. Så varje helg är det som att Filo försvinner från jordens yta.
Imorgon ska vi gymma! Bränna fett! Life fitness! Tagga! xD
I helgen måste vi fan se till att träffa lite människor innan jag börjar klättra på vägarna!
Kände idag att jag verkligen inte är hemma.. Jag saknar alla i mitt Sverige.. En av orsakerna till att jag är irriterad och känslig är GI.. nu i början innan kroppen vant sig blir det lite konstigt!
"ÖSTERMAAAALME"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0