I've entered the Mac world!

Idag var det kö långt utanför gymmet så jag och mamma stod där och väntade på att få komma in och träna de minuterna jag hade kvar. Idag var nämligen sista dagen, tills idag skulle man ha tränat 9 timmar och det var nog inte så många som lyckats med det! Hoppas några blir droppade från kursen så att det inte blir lika fullt i gymmet de kommande månaderna.

Efter Gymmet träffade vi upp mamma och åkte och käkade lunch på Panda express, nice! :)
.
Nu har Jäniför, Mamma och jag varit långt bort i Isla Vista för att besöka Best buy. Jäniför tycker om att åka på sådana roliga utflykter och vi var där i tre timmar, fanns mycket att roa sig med men det var en hel del som krånglade. Jag fick bl.a. reda på att min dator var död, trots att jag trodde att den forfarande levde efter att ha blivit krossad av vårt marmorbord som sprack på mitten.
.
Vi började letandet efter en ny dator och hittade en jättefin svart asus, men efter två timmar och en chai latte på Starbucks visade det sig att den inte var så bra trots allt. Så då fick vi ställa om och börja leta efter ytterligare en model som skulle passa..
.
In emellan hittade jag också en mp3spelare som jag ska ha i gymmet för att min Ipod är kaput. Tillslut kom vi från Best buy med en ny MacBook Pro till mig.. Jag är sååå lycklig!!! och den är sååå fin!!! <3 :D
.                         Ps. punkterna in emellan styckena är bara för att de inte ska flyta ihop så fruktansvärt :)
xoxo        Så roligt att Mamma är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0