Mina strumpor är framme

Det första jag satte på mig imorse var mina skidsockor som mamma tagit med sig från Näsbypark, fyy faan vad sköönt! Det är såå kallt på golvet här nämligen, längtar tills vi får vår här i Cali, så jorde blir lite varmare och värmer upp vårt golv
.
Igår försov jag mig och kom försent till min engelska lektion! Men vi var ett helt gäng som kom försent så jag var inte ensam iaf. Mamma är här nu! <3

Hon kom igår och då satt vi hela kvällen och käkade och pratade och sen blev hon väldigt trött.. och somnade, hon vaknade kl 07.20 imorse så man kan definitivt säga att hon är jetlaggad
.
Idag måste jag plugga hur mycket som helst och jag har verkligen ingen lust med det, men ibland har man inget val riktigt! Tjejerna var på tillbaka på Sharkeez igår och hade roligt, vilket innebär att vi definitivt går dit nästa onsdag och då kommer jag också följa med! :)
.
Ikväll ska vi till Domenico och dricka nått glas vin och bara snacka och ha trevligt.
- I want to meet the Mom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0