Peppar peppar

Har precis käkat en ordentlig frukost. Yoghurt med linfrön,neutrala jordnötter, solrosfrön och kiwi.. och vid sidan ett kokt ägg och några tomater lite ost och gurka, GI frukost! :)
Idag blåser det här vilket drar ner på värmen men solen skiner iaf, vilket är nice. jag vet inte om jag sagt att Pernilla har gått på pencelin i 5 dagar, de var hos läkaren och det var lunginflammation. Nu börjar Elin också känna sig dålig igen så hon ska till doktorn idag, hoppas starkt att hon inte också får lunginflammation. Jen och jag har tur, peppar peppar ta i trä!
Imorse blev jag väckt av google translate, hahahaha.. fan vad roligt!
Live life now //
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0