Ready to leave in 15 minutes?

Nu är det 10 minuter kvar tills vi ska åka till skolan, Pernilla ska kolla life fitness filmer för hon kan inte träna och Ellins ska gå till doktorn.
Jäniför sitter på altanen och steker sig själv.. det kommer bli Lobster-Jen idag med, kan jag lova! ;)
Börjar få ett problem.. har kommit fram till att jag kommer inte vilja plugga när mamma är här så då måste jag plugga arslet av mig idag och imorgon vilket jag inte tror att jag kommer hinna! Men jag ska skriva upp en liten plan så att det går vägen.
Fan vad jag "ordbajsar".. - Vilken jävla rippoff! som en viss person skulle ha sagt! ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan jobba lite så du kan plugga;) vill inte äventyra dina studier!!

Mamma

2010-02-23 @ 07:21:33
Postat av: mallan

rippoff? :D:D

2010-02-28 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0