1 Januari

Oftast känns det inte när man fyller år, precis så känns det nu också.. man känner inte riktigt att det är ett nytt år.
Det kommer aldrig mer vara 2009 och året har varit grymt. Det är svårt att rabbla allt bra med det föregående året men några saker är värda att ta upp..

Jag tog studenten och jag flyttade till Göteborg. Har träffat många nya människor och fått nya vänner som nu betyder mycket.. samtidigt som att det har varit en prövning och ett test att fortfarande hålla igång gamla relationer som är lika mycket värda. Det har hänt mycket 2009.

Nu ligger Tove, Sofia, Mattias och jag i ormgrop i min säng alla lite lagom bakis och lyssnar på spotify. Kankse också ska tilläga att det är trevligt och jag myser för så här kommer det inte vara på ett år.

Nu är det inte långt kvar tills Jäniför och jag åker till Santa Barbara. 

2010, bring it on!
   xoxo



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0