101 to 805

Ojojoj.. nu har jag inte skrivit på länge. Boendet är NICE och glöm inte att lägga stor betydelse i NICE!
Vår hyresvärd är den bästa.. nu har vi också blivit vänner med hans två söner. Vi har nämligen ett stort problem med att hitta bil.. men han var här idag och vi pratade och kollade på internet och han berättade för oss hur det är att köpa bil osv. sen åkte vi till stan för att fixa social security nr till tjejerna.. för de har inget.. det är typ som att de är döda! ;)
Imorgon ska vi också till skolan igen men sen är vi lediga i ca en hel vecka förutom att jag måste pallra mig till skolan på onsdag menmen.. :)
Assessment testen är gjorda.. vilken lättnad. Imorgon ska jag också kolla upp hur jag tar körkortet här.. det är bråskande med det!
Imorse åt vi jättegod frukost. Pannkakor med scrambled eggs och flingor och bagel med creme cheese och blåbärssylt! mumms! Vi fick också reda på att det är billigt att träna här så det är definitivt något vi ska kolla närmare på nu när det visar sig att det inte är tillåtet att träna på skolan om man inte har en idrottskurs på sitt shcema.
Imorgon ska vi gå upp tidigt så jag ska masa mig i säng nu.. :)
Men har iaf haft en jättemysig kväll med Elin, Jäniför och Pernilla. Vi har suttit här i vardagsrummet och pratat om pipeline(skolportalen) och kollat på bilar och bara hjälpt varandra och myst..
Det kändes också roligt att prata med mammi idag på skype. Kändes som att det fanns en del att prata om! :)
hörs <3
xoxox

Kommentarer
Postat av: Julia

vad då inte tilåtet att träna om man inte är med i en idrottkurs?! haha, knäppaste jag hört! xD

verkar som att ni lever livet fullt ut! blir inspirerad! ses snart! pussar

2010-01-15 @ 21:33:27
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Karin

kul med bilderna - önskar jag fick vara med;) tyckte också det var så himla mysigt att snacka lite - vill veta allt!!

Puss

mamsen

2010-01-16 @ 00:09:17
Postat av: Purnilla

Har du snott min rubrik ;) haha! Den passade dock bättre på ditt inlägg än mitt album :)

2010-01-22 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0