5 dagar kvar

Det är helt sjuukt vad nära det är..

Jag och Jäniför åker till Santa Barbara den 9 januari kl 10.20 och ankommer Lax kl 19.41

Tidigt imorse så gick vi upp för att åka till Göteborg så mamma och jag fick skjuss till Bromma och så checkade vi in våra väskor och fikade i 40 min i väntan på försenat flyg.

Jag sov hela flygresan och sen var vi framme, det var värt.. medans jag skrattar något åt Mattias och Adam som fick åka buss i 7 och en halv timme.. hihi ;)

Idag var jag och hämtade mitt nya nationella ID hos polisen. Ibland får man lyckorus och då var ett sånt tillfälle.

Imorgon kommer hela familjen till Göteborg och alla ska vara med varandra 24/7 så det kommer vara umgängesterror på hög nivå.. vilket jag tänkte rymma lite ifrån.. Mattias will be my escape-plan! :P

Ser fram emot middag med alla på krogen imorgon kväll, antagligen Park, det brukar bli Park.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0