Helt sinnes

Nu är vi äntligen framme i Santa Barbara!

Började tidigt med att Mamma, Urban, mamma Monica och pappa Johan släppte oss på arlanda. För Jäniför var det ett något tårfyllt farväl medans jag kände att jag gråtit bort alla mina tårar kvällen innan. Man får liksom en viss mängd att spilla och den hade jag redan konsumerat. Sen skuttade vi igenom security av glädje mot gaten.

En nio timmars flight från Sthlm ARN till Chicago O'Hare och sen var det 4 timmars väntetid på Chicagos flygplats då jag och Jäniför grabbade varsin chai latte på Starbucks och sen gick Jäniför och köpte en kingsize Reeses peanutbutter cups. Glädje!

Tillslut fick vi boarda vår flight till LAX.. och gissa om.. Vårt baggage kom aldrig ingen av våra tre väskor hade någon lust att visa upp sig så vi gick till Baggage service och då vi trodde att vi blivit av med det och inte skulle få det förrän de närmsta 3 dagarna så sa hon iskallt att våra väskor hade ankommit till LAX med en tidigare flight.. vilken lättnad :)

Erik kom och hämtade upp oss och vi käkade på ett thaiställe längst gatan och sen var vi på vägen mot Santa Barbara igen.. vilket jobb det var att hitta till hostlet och hämta ett litet kuvert med våra nycklar i och sen till E. Haley st. Jag säger bara att det hade vi aldrig klarat utan Erik.. och vi är sjukt tacksamma för att han finns! :)

Men nu sitter vi trots allt här..äntligen.. på sängen i vårt skabbiga hostelrum och bloggar och längtar tills imorgon :)

Life is a great adventure!
xoxo

Kommentarer
Postat av: TOE

åhh carro :D

skitkul att läsa din blogg också du får också fortsätta skriva på om ALLT . Toe vill inte missa någonting. ni verkar ha haft en fett nice resa ändå det låter så i alla fall så vist blir man lite avis . menmen hare bäst :D:D:D:D:D

<3

2010-01-10 @ 15:50:12
Postat av: TOE

asa kuligt

2010-01-10 @ 17:39:45
Postat av: M

GÖTT!

2010-01-10 @ 21:59:43
Postat av: S

TSSSSSSSSSSSS

2010-01-10 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0