Ikea Burbank

Idag har varit en jättelång dag och det har också bidragit till att det känns som att vi varit här i en vecka redan.. Vi gick upp tidigt och åkte till skolan för att Jäniför, Elin och Pernilla skulle registrera sig och jag var på counseling office. Där jag fick reda på att imorgon är det dax för assessment tests och det var dropp-in-tid så jag skulle komma dit nio för det tar två timmar att göra varje prov och de stänger ett imorgon. Jag ska göra matte och engelska testet så det kommer säkert ta 4 timmar, som de sa.

Efter det så åkte vi till Ikea och shoppade allt vi behöver förutom en säng och åt köttbullar med lingon, sås och mos.. mmmmums! ;) så vi tvingas åka tillbaka om en vecka för att äta köttbullar.. nää jag skämta bara.. hämta sängen! :D
Sen gick Elin, Jäniför och jag på stan och jag köpte potion 9 från Sebastian som skyddar håret bra mot yttre påfrestningar som sol, värmeverktyg, salt osv. Åses tips.. Den blir nog grym! Som avslutning satte vi oss på Starbucks och tog varsin chai.. så mysigt.. State st är verkligen en upplevelse :)
När grabbarna var på international student office så satt jag och väntade på de på en sten och blickade ut över Santa Barbara vilket är sjukt fint! Jäniför tog också lite bilder på väg hem från Ikea.
Nu ska Jäniför och jag packa upp alla saker från Ikea..
See yea, don't wanna be yea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0