Imorgon händer det

Känns så konstigt att det helt plötsligt är dagen innan.

Igår hade vi Farewell partyt vilket var grymt trevligt. Nästan alla kom kl åtta och då så skålade vi och sen minglades det osv.

Så roligt att det som kom kunde ta sig tid att komma, det var trevligt att umgås så innan det är dax att dra iväg på ett år på andra sidan världen.

Vi fick presenter också vilket vi inte hade förväntat oss.. roligt!

bl.a. godis.. gott gott..
Vi fick också en jättefil mapp av Sigrid med massor av gamla bilder inklistrade som hon ville att vi skulle ta med till SB, Love.

Jäniför fick sin 20års present och jag fick en blomma och woglad ;) tack snälla!

Vi fick också en väldigt rolig sak av Hampus, Benjie och Nichlas. Nämligen salt, knäckebröd och en gulppeng. Hampus mormor hade sagt att man ska ge det till de som flyttar hemmifrån. Salt och bröd som mat för dagen och en guldpeng för att kunna sköta det ekonomiska.. det var roligt och uppskattat av Jäniför och mig.

Igår var guld och jag kommer sakna er alla <3

Nu har Mattias precis gått och vi har sagt hejdå.. det var tråkigt.

Det är bara 18 timmar tills jag och Jäniför bör vara på arlanda..

Santa Barbara here we come!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

representing the west coast WOOPWOOP!

2010-01-08 @ 14:59:34
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Julia

ni är bäst, därför: ha det bäst! <33

2010-01-08 @ 21:16:43
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0