Second day of school

Jäniför började tidigt så Pernie skjussade henne till skolan och sen åkte vi (Elin, Pernie och jag) lite senare. När vi kommer till skolan så hittade vi ingen parkeringsplats och det var kaos, bilar överallt. Detta var vid 10 tiden. Ellins och Pernilla kom försent till sina lektioner men vi hittade iaf ett ställe att ställa bilen. Nämligen The Orchid Inn, så vi svängde förbi och jag sprang in och frågade Domenico om vi fick ställa bilen där över dagen. Domenico är nämligen ägare av The Orchid Inn men det har jag nog nämt tidigare.
Elin och Pernilla sprang till sina kurser och jag mötte Jäniför och vi gick till skolans bokhandel och sen gick vi till cafeterian.. och för att det regnade så var det inte bara vi som tänkte att det var en bra idé att crasha cafeterian.. så vi var inte ensama där om man säger så, men tillslut fick vi ett bord och där satt vi till kl blev 1 pm.
Under de 3 sjukt roliga timmarna i skolans matsal lyckades vi få koll på några i skolan.
Vi har bl a. hittat en John Tucker och en Stiffler ;) Roolig, roolig, roolig!
Jäniför och jag gjorde ett ryck och vandrade ner på stan i det blöta vädret. Jag säger bara äntligen, för vi vandrade in på Verizon och skaffade oss varsin lur.. kan ju vara bra att ha om man ska vara här i ett år xD
En snubbe från en av mina entreprenörskapskurser sa hej till mig idag i matsalen.. kändes jätteroligt.. man kanske kan se fram emot lite nya kompisar trots allt! ;)
Nu är det sova som gäller för imorgon ska vi upp kl 9.30 och ta vår morgon powewalk, vi har hittat en lagom liten rutt som vi tagit 2 gånger redan och som faktiskt är riktigt trevlig här uppe i bergen i Montecito. Måste också uppdatera er om att mina nya reebok är grymma, ett bra köp! Och jag kan lova att det känns i benen..
"De här skorna tar kål på mig"
love life
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0