Today was the day..

Känns väldigt roligt att ha börjat skolan igen och jag känner redan efter bara min första dag att jag kommer lära mig jättemycket bara på min första termin här.
Min första lektion känns lugn, läraren M. V kändes chill så det kommer nog gå bra! Sen hade jag också min första entreprenörskapskurs idag med M. Nicole vilket jag kunde känna direkt var betydligt svårare och mycket mer press. M. Nicole sa i princip att hon ska få oss att jobba häcken av oss.
West campus där jag har alla mina entreprenörskapskurser är väldigt vackert och ligger så lägligt.. faktiskt finare än east campus ;)
Idag åkte Filippo till LA så honom ser vi inte på två dagar nu.. Men han har lovat att komma tillbaka :)
"You build our own future"
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0