Tommy Hovland

Tommy Hovland som vi döpt honom till går i tre av mina klasser, roligt. Det är skönt att se ett och samma ansikte i några klasser för annars är det så mycket olika människor.
Idag var jag ensam hemma tills Pernilla kom och hämtade mig vid fyra för de andra hade tidiga lektioner imorse. Jag försökte plugga och jag pratade med Amy så det var en trevlig morgon. Imorgon ska vi alla upp ganska tidigt för att åka till skolan. Jag ska fixa csn papper, köpa mer litteratur och kolla på life fitness orientation med Pernie.
Imorgon ska jag också skypea med min mormor vilket kommer bli trevligt! :)
Idag på vägen hem från skolan så lyssnade vi på 103.3 the vibe (som alltid) och de spelade Jason deluro-Watcha say, det var en något sentimental hemväg och jag ägnade en tanke åt Mattias. För det var en av låtarna han tyckte var bra innan jag åkte.. Saknar Mattefnatte..
Så typiskt också för när vi satt på spotify hemma så dröjde det inte länge förrän I want you back med jackson 5 började spelas. Tänkte på Adam.
Så idag har jag tänkt lite på hur jag hade det i Göteborg och kan sammanfattningsvis säga att det var grymt!
Och jag kan bara säga att min magkänsla säger att det här kommer bli lika grymt (förutom att jag inte har några kompisar än) ;)
When I grow up I want to be an entrepreneur.
You don't have to be born as an entrepreneur, you can learn how to be it.
Thats my path!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0