OMG. Way to long ago

Sååååå längesen jag bloggade, vilken dipp! Jag har haft sjukt rooligt och gjort jätte mycket skoj och bara inte hunnit med allt. Men nu ska jag sluta komma med dåliga ursäkter.

 

Jen och jag kom hem till Stockholm den 6 Juli och imorgon, snabba puckar, beger jag mig mot västkusten med Pösa, Helen och Mormor… Så trevligt.

 

Förhoppningsvis åker jag till Götet för att umgås med Mattias och grabbarna.. Roooligt!

 

Julia, Maja, Mathilda och Jen var över ikväll och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Har just spenderat två timmar på att rannsaka i min garderob och har hittat lite grejer att packa med mig till landet.

 

Jen förlorade sin Systembolaget oskuld idag! WOOOHOOO! Vilket resulterade i att vi fick oss några glas vin hon och jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0