"Are you prepared for today's quiz?"

Imorse var jag och Jen på DMV och guess what, I PASSED! :D Inom några veckor ska jag ha mitt körkort och när folk kommer på besök kommer jag stolt hämta er på flygplatsen..

 

Idag hade jag prov, vilket jag inte hade en aning om, så blir det om man inte har ordentlig koll. Vi får se hur det går med det. Imorgon ska jag också antagligen träffa Filo för första gången på riktigt länge vilket ska bli trevligt.

 

Idag har jag verkigen snedat på GI fronten. Det börjades grovt med en glass och en halv brownie efter lunch sen Mcdonalds till middag och andra halvan av brownien efter middagen och sist men inte minst en liten burk läsk så här på kvälls kvisten. Som sagt idag har inte varit en ypperlig GI-dag direkt, men det lider jag inte av! ;)

 

Nu är kl snart halv 12 och jag ska följa med tjejerna till skolan imorgon tidigt på morgonen så jag ska nog gå lägga mig snart.

 

Över och ut, slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0