First night of spring break

Nu är dagen slut. Ellins o Pernie sitter vid matbordet och spelar kort medan jag och Jäniför sitter och datanördar oss. Idag var min sista lektion innan spring break.. det är så jävla skönt! Nu är det LA på kö och sen fint väder och stranden tills det bär av mot Vegas. Tagga!

 

Träffade Filo idag, åhh vad det var trevligt :) Känndes som en evighet sen som vi bara umgicks utan några konstigheter inblandade, det var nice!

 

Idag fick jag tillbaka några inlämningar som det gick riktigt bra på och sen gjorde jag provet som faktiskt också känndes bra. Larry och jag följdes åt efter lektionen och bytte nr “in case it would happen something fun on spring break”.

 

Bara liten update! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0