Fredagsmys!

Vi tränade och sen handlade vi och åkte hem.

Jag har en rolig sak att berätta. Vi träffade en brazilianare på Sharkeez I onsdags och han ville ses igen så efter att vi hade kommit ham från Ralphs så kom han och hämtade mig på sin moped vilket fick Jäniför och Elin att vrida sig av skratt, det var heller inte riktigt vad jag hade väntat mig om man sager så. Vi åkte till Toro Canyon Park och gick runt och pratade typ, vilket var trevligt! Sen blev jag hemkörd på den lilla mopeden, det var en unik upplevelse! xD

Sen käkade vi köttfärssås och spagetti som Jen lyckats knåpa ihop, muuumms, och kollade på Sex in the City filmen.. Jätte mysigt!

 

So long xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0