Got your number on my underwear

Jag har aldrig varit särskillt insatt I melodifestivalen men nu när jag inte är hemma känns det som att jag älskar det till och med mer. Och jag tycker absolut att det är helt otroligt att vi vill skicka lugna balader till Eurovision, för vi vet ju ändå att de inte kommer att vinna. Jag lackar lite.

 

Vad fan är det för fel på svenska folket. Hur kan Jessica Andersson gå vidare till final men inte Alcazar?!

 

Headlines är lugnt bästa låten I melodifestivalen i år. Men Ola, Pauline och några till kommer också högt upp på listan.

 

För att inte tala om Eric Saade. Manboy är egentligen värsta Disney channel klychan men när han framträder så är det helt okej! Jen och jag tar vår dagliga dos av Eric Saade när vi känner för det och Ellins hakar gärna på! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0