Starbuck's and brownie

Nu sitter jag hemma framför facebook istället för att plugga, inte okey! Idag har varit en väldigt händelserik dag. Mest för att ingen av de andra tjejerna var i skolan idag såträffade jag andra människor istället, roooligt!

 

Nu är det inte nådigt så mycket jag har att göra, men det är för att vi kommit in på mitten av terminen... längtar till spring break så jag får vila från allt plugg en stund.

 

I lördags var det fest minsann, Matilda, Sanni och två av Sanni’s killkompisar var här och spelade beer-pong  och förkrökade litegranna. Det kommer bildbevis! Men sen ringde vi Rachid och åkte down town. Festade hårt med några trevliga brazilianare och spelade mera beer-pong. Jäniför blev kastrull-full! Hihi, roooligt! xD

 

Imorgon, om allt går planerat så kommer våra brazilianska vänner över för att umgås, det kommer bli trevligt. Men nu måste jag gå lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och plugga och sola, glömde säga, vi har riktigt fint väder nu.. våren nalkas! Me like!!! :)

 

Camilla skrev på min vägg på facebook. Vad glad jag blev och vad roligt att hon undrar hur det går för mig här borta på andra sidan atlanten.

 

Förresten, glöm inte att kolla in Jäniförs och Pernies profilbilder på facebook vilka är tagna med min MacBook Pro... sååå syyykt rooliga... jag dör! xD

 

Xoxo

Livin’ the dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0