Sunset blv. följt av highway 1

Nu var det tre dagar sen som mamma åkte tillbaka till Stockholm. Jag lyssnar på musik och tanker på vad trevligt det var att hon kom och hälsade på mig här I Californien. Förra helgen när tjejerna var i San Diego för att fira Jennys 30 års dag så stannade jag och mamma hemma och gjorde en rolig utflyckt till LA.

 

Vi åkte till “Fashion district” för att vara riktiga turister och sen åkte vi igenom “little Tokyo” vilket verkligen såg ut som ett asiatiskt kvarter. Kändes som HongKong typ, väldigt icke amerikanskt. Sen bestämde vi oss för att cruisea Sunset blv.  Som går igenom West Hollywood och Beverly Hills ut mot kusten där vi stannade I Santa Monica och käkade på Bubba Gump Shrimp Co.  Gott!

 

Vi passerade också the gated community “Bel Air” och vi var tvungna att åka in och kika lite på mastodont husen där vilka var helt otroliga by the way.

 

Efter middag på piren i Santa Monica blev det mörkt och jag somnade I bilen. Man kunde ändå inte se så mycket av Malibu på grund av att timmen var så sen.

 

Mysigt med quality time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0