Swoooosch sa det!

Den här veckan har gått jättefort och helt plötsligt är det helg igen. Igår satt Ellins, Jen och jag och skrattade och sneade lite med GI, haha.. sooo worth it!

 

Men ej att glömma, vi har faktiskt tränat också.

 

Senaste assignment jag lämnade in fick jag tillbaka igår och jag har fått 23 av 25 möjliga och kan jag utvecka ett stycke så kan jag få max poäng. Jag tycker verkligen att hon är en bra professor.

 

Nu sitter vi och planerar spring break, vi är lite för sent ute så allting är väligt  dyrt. Men jag har fortfarande ett viktigt beslut att göra. Frågan är vad som är bäst.

 

Nu spöregnar det här så vi blir fast hemma för kvällen! ;)

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat, tjejen!!

Stolt över dig

din ma K

2010-03-07 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0