"Tjockis kropp vill ha mer"

Söndagar är alltid pluggdagar. Det är bara Ellins och jag hemma. Ellins sitter och pluggar stenhårt på ett paper som är due imorgon och jag borde också plugga men jag tar en liten paus.
.
Max, Jen och Pernie är på bio, igen, igår var Ellins, Jen och Pernilla och såg Avatar och idag är dem tre och ser Shutter island tror jag den heter.
.
Jag har precis gjort tre stycken exempel tester till körkortsteori provet som man kan hitta på dmv.ca.gov vilket gick hyfsat bra.. Jag har inte så mycket kvar att plugga och ska definitivt gå till the DMV i veckan och få teoridelen gjord så jag slipper vara beroende av Pernie och då kan köra runt själv! :)
.
Kommer antagligen också prova på att jobba på The Orchid Inn denna vecka också! :D
.
Btw så är Filo inte den bästa på att höra av sig och jag känner starkt att han inte känner sig bekväm med att vara med oss och efter att han inte svarade på mitt sista sms så har vi bestämt oss för att ta avstånd, och jag lackar sönder på honom. Han är ju manager på Orchid Inn så vi kommer behöva lösa det nu i veckan men han är fan inte värd min vänskap om han ska hålla på så här, vilket är lite tråkigt!
.
Vi har pysslat med GI (inclusive snedsteg) i tre veckor och jag ser ingen skillnad. "Vi har en lång väg att gå" ;)
xoxox

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske läge för viktväktarnas gamla variant:

2 liter vatten om dagen (varav max en halv liter lightläsk)

4 P (protein. en protein är som ett kokt ägg, tänk lika mkt volym tonfisk, kykling eller dyl som alternativ)

2 MJ 0,5 liter mjölkprodukter

4 B (karbs... 1B är en mindre smörgås eller en stor potatis, en liten portion ris, flingor eller dylikt)

5 G - minst fem knytnävsmängder med grönsaker. 1G är en stor tomat...

2 F, frukt, aldrig mer än två frukter om dagen, det är mycket socker i frukt... akta dig för jos, ett glas apelsinjos är 3-4 apelsiner, drick bara lite...

2 MF, 2 tsk fett, som smör etc.



Om man tar en macka till frukost med smör och ost, så är det 1B1MF1P...



undvik godis



det svåra är att få i sig alla grönsakerna;)



Lycka till med körkortet - jag håller tummarna!!

din ma K

2010-03-08 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0