Jen's kk's

Hahaha… Jen's kk's = Jäniförs två kåta kameler! xD

 

Detta ska jag nu definitivt förklara. Jen har lärt känna en kille som heter Jubel som vi träffade i LA och nu hard et kommit fram en kille till Jen på gymmet som heter Jemel. Jubel och Jemel är Jen’s två kåta kameler, åh guud vad vi skrattar åt det! Roooooligt!

 

Idag har jag haft engelska och entreprenörskap.. så skönt att terminen börjar ta slut, alla är glada och roliga! Solen skiner och livet leker här i sunny California.

 

Det är verkligen på tiden att vi börjar hitta nytt boende för det är bara 18 dagar kvar tills vi måste flytta ut! Nu har Max precis varit här och sagt hejdå. Han flyttar till New York på fredag för att plugga ett år på Colombia. Allting som händer nu är symboliskt och ett tacken på att ett gammalt kapitel är på väg mot sin sista sida men man vet också att med ett slut kommer en ny början. Vilket vi ser frame mot! Nästa kapitel kommer bli ytterligare en ny upplevelse.

 

Ska försöka gå lägga mig nu för jag ska upp tidigt imorgon bitti..

 

see yea bitches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

satt o log på bussen för mig själv när jag tänkte hur sjukt roligt vi hade i gbg ibland med adam,albin mm . snart ses vi =)

2010-05-11 @ 20:35:12
Postat av: Jag

Snart ses vii!!! jag längtar!!! <3

2010-05-15 @ 05:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0