The Lobster

Jag kan fortfarande inte förstå hur jag fortfarande kan se ut som lobster-Jen i ansiktet dagen efter den stora katastrofen som skedde på stranden häromdagen xD haha

Nu sitter vi i Thousand Oaks efter en grymt trevlig dag i Santa Monica med Mamma och co. Vi åt lunch på Bubba Gump Shrimp co som ligger på piren i Santa Monica, sen gick vi på Broadway och shoppade :) Jen och jag säg HM på håll och var tvungna att springa dit.. finns tyvärr inte HM i Santa Barbara.

Nu har vi precis ätit en trevlig middag och jag och Jen packar ihop våra saker för att lämna Thousand Oaks och åka hem till våra sjuka roomies.. alltså det har typ ont i halsen och har åkt på nått igen, Vi håller tummarna för att vi ska slippa det denna gången med :)

I helgen träffade vi diskpojken, som vi hälsat många gånger på i gymmet.. han råkade vara i IV, på samma plats och samma tid som vi var och vi började snacka.. trevligt trevligt! Diskpojken heter förresten Vince.

Nu sticker vi! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, han heter Östeeeeeeeeen! Jennifer sa det, så nu heter han så! ;)

2010-05-10 @ 09:27:02
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Jag

hahaha! xD

2010-05-11 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0