Thousand Oaks living

Idag kommer Mamma, Totte, Helen och min finaste kusin Andrea... De ska bo hos Erik I Thousand Oaks så dit ska jag ikväll för att välkommna de till (finally) sunny California.  Det ska bli mysigt och Jen kanske följer med, men det får vi se hur det blir med det… det är nämligen inte helt bestämt.

 

Nu sitter jag här och käkar Milk Duds.. gott! :)

 

I veckan gjorde jag två av mina fem finals, fy fan vad skönt! Nu ä det bara tre kvar och ingen av de är muntlig presentation.. skönt att ha fått det gjort.

 

Och ej att förglömm.. vi flyttar ut den 28 maj

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Julia

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-09 @ 17:18:09
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0