Mullholland Dr to Hollywood Blvd

Idag har vi turistat i LA. Vi började med att försöka lokalisera en vettig väska för att mina kära familjemedlemmar har shoppat på tok för mycket. Sen racade vi på den kända vägen Mullholland Dr för att tillslut komma till Hollywood Blvd för att de ville se the famous walk of fame! :)

Jag sitter i Thousand Oaks och umgås med familjen sista kvällen innan de ska åka hem.. Imorgon åker vi tidigt för att komma till LAX i tid. Jag ska ta bussen hem imorgon när jag släppt de på flygplatsen och hoppas på att Vince kommer och möter mig i stan.

Imorgon är det Stravagansa, vilket är en cool gratis konsert.. En cool snubbe som jag har lärt känna rekomenderade det och Vince och hans grabbar ska också gå. Vi ska se hur taggade Ellins och Pernie är också! Men jag vill gå! Jen är utesluten på grund av att hon är i San Fransisco med Mamma Monica.

På måndag kommer Tove och Sofia, guuud det ska bli såå roligt att till slut få se de igen. Jag har sjukt stort final på tisdag och ett mindre final på måndag så det finns fortfarande plugg att bli klar med men efter tisdagens final är jag klar med terminen, sååååå sköönt!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jippi yaaay <3

2010-05-15 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0