not too bad but still jetlag.

HAHAHAHAHA.. tror ni att jag har packat upp eller?!?! hehe. Nej men jag borjade lite iaf och har ju oppnat resvaskan, nu maste jag bara packa upp mina grejer ocksa ;P

Nu forsoker jag skylla detta pa andra ;P men igar var det fan ingen som forsokte halla mig vaken till iaf 12. Sa jag somnade kl 10 och gissa vad det resulterade i....... Att jag ar vaken nu.. skit pigg... kl 7.30 pa morgonen + att jag bor hemma hos Vince sa jag vagar ju inte riktigt ga upp nar det behagar mig. hehe. JAAHA! :P Sa nu ligger jag har i Brittney's sang, lite sma hungrig och degar framfor min dator. Mamma Santa Ana (Marie-Joe) ville jag skulle sova har i hans sysers rum istallet for skrymslet men det blir nog bara nan vecka till.

Idag vet jag inte vad vi ska gora men V lovade iaf att han skulle visa mig runt lite och sen ska vi till Tysons mall som ligger har i VA. Det tror jag kan bli coolt. Vince mamma sa att de har allt dar och hon trodde jag skulle gilla det :D

See yea suckerzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0